E batterie di i carrelli elevatori devenu generalmente esse ricaricate quandu ghjunghjenu à circa 20-30% di a so carica. Tuttavia, questu pò varià secondu u tipu di batteria è i mudelli d'usu.
Eccu uni pochi di linee guida:
-  Batterie à piombu-aciduPer e batterie tradiziunali di carrelli elevatori à piombu-acidu, hè megliu evità di scaricà li sottu à u 20%. Queste batterie anu prestazioni megliu è duranu più longu s'elle sò ricaricate prima ch'elle diventinu troppu basse. Scariche profonde frequenti ponu accurtà a durata di vita di a batteria. 
-  Batterie LiFePO4 (Lithium-Ferro-Fosfatu)Queste batterie anu una tolleranza più alta per e scariche più profonde è ponu esse tipicamente ricaricate una volta chì ghjunghjenu à circa 10-20%. Sò ancu più veloci da ricaricà cà e batterie à piombu-acidu, cusì pudete ricaricà durante e pause se necessariu. 
-  Carica OpportunistaSè vo aduprate u carrettu elevatore in un ambiente di alta dumanda, hè spessu megliu ricaricà a batteria durante e pause piuttostu chè aspittà ch'ella sia bassa. Questu pò aiutà à mantene a batteria à un statu di carica sanu è à riduce i tempi di inattività. 
Infine, tene d'ochju a carica di a batteria di u carrettu elevatore è assicurà ch'ella sia ricaricata regularmente migliurà e prestazioni è a durata di vita. Cù chì tipu di batteria di carrettu elevatore travagliate?
Data di publicazione: 11 di ferraghju 2025
 
 			    			
 
 			 
 			 
 			 
 			 
 			 
 			 
 			 
 			 
 			 
 			 
 			 
              
                              
             